Trenutačno izdanje

Sadržaj  (str. 0-0)
Ostalo

Impressum (str. 0-0)
Ostalo

Roditeljske atribucije uzroka djetetovog razvojnog jezičnog poremećaja i njihov odnos s mentalnim zdravljem roditelja (str. 1-38)
Matea Kramarić
Izvorni znanstveni članak

Psychological intervention following acquired brain injury: insights from a multiple case study (str. 39-64)
Cecilie Marie Thøgersen, Chalotte Glintborg, Tia G. B. Hansen
Izvorni znanstveni članak

School climate and internalised problems in adolescents with learning disabilities (str. 65-80)
Marija Jerković, Anamarija Žic Ralić
Izvorni znanstveni članak

Gender differences in repetitive behaviours in children diagnosed with autism spectrum disorder (str. 81-92)
Matea Behin, Jasmina Stošić, Sanja Šimleša
Izvorni znanstveni članak

Sindrom sagorijevanja kod studenata nastavničkih studija u STEM područjima (str. 93-112)
Branimir Čorić, Anna Alajbeg
Izvorni znanstveni članak

Impact of teachers' background on their perceptions of factors influencing the effectiveness of lessons (str. 113-130)
Jan Čibej
Prethodno priopćenje

Informirani pristanak u istraživanjima u kojima sudjeluju djeca s teškoćama: analiza vidljivosti i načina izvještavanja u hrvatskim znanstvenim časopisima u otvorenome pristupu (str. 131-170)
Ana Blažević Simić, Ana Širanović
Prethodno priopćenje

Primjena mindfulnessa u području edukacijske rehabilitacije (str. 171-203)
Renata Martinec, Dora Domić, Damir Miholić
Pregledni rad

Obtaining informed consent from people with dyslexia: the role of easy language (str. 204-218)
Marija Jozipović, Mirjana Lenček
Pregledni rad

Digitalni vigilantizam: analiza internetske pravde, etičkih izazova i uloge društvenih medija (str. 219-245)
Dalibor Doležal
Pregledni rad

Book review: Nikolino Žura et al.: Clinical kinesiology (str. 246-249)
Mirjana Telebuh
Recenzija, prikaz